Yenikapı üst geçidinde intihar
Ahmet Karakeçi adlı vatandaş, 15 Nisan 2020 tarihinde gece yarı sıralarında Yenikapı üst geçidinde intihar etti, Bıraktığı notta bir telefon numarası yazarak "Lütfen bu numarayı arayın" ricasında bulundu
Aksaray’da bir vatandaş kendini üst geçite asarak intihar etti
Ekonomik durumu kötü olan ve son günlerde büyük sıkıntı çektiği belirtilen Ahmet Karakeçi adlı vatandaş, arkasında “Korona virüs öldürmedi beni ama sahipsizlik, çaresizlik, umutsuzluk öldürdü” notunu bırakarak hayatını sonlandırdı.
Notun altına yazdığı bir telefonun aranmasını istemesi son arzusu oldu.
Herhalde yardıma muhtaç bıraktığı çoluk çocuğuna sahip çıkılmasını vasiyet etmiş oldu.
OLAYIN VİDEO GÖRÜNÜMÜ İÇİN TIKLAYINIZ