ANAM....
Bugün yine rüyamda gördüm seni, Yoğun bakım ünitesinde, çaresiz seyrederken eriyip bitişini
Hani doktorlar bileğini yatağa bağlamışlardı, Sende kızına; ne suç ettim de elimi bağladınız diye sormuştun.
Cevap verememiştik sana, İçimiz kan ağlarcasına susmuştuk, yutkunmuştuk, Kahrolmuştuk.
Ne vefalıydın be anam, Hayatın boyunca Bir gün şikayet ettiğini görmemiş duymamıştım
Bir köle gibi efendisine itaat eden, Bu nedenle ömrü boyunca itibar gören, sevilen anam
Uykum geldi anam...
Düşündüm rüyalarımı yine yoksun yine yoksun..
ne çok özledim yine seni...
üstüme bir battaniye aldım yine..
ağustos gecesinde titriyorum.
Bilirsin hep açarım üstümü.
Battaniyenin altına yorgan örterdin hep.
Hadi yorgan var battaniye niye derdim
Birini atsan üstünden diğeri örter derdin anam...
sen varken hiç üşümezdim..
Gece gece uykunu terk eder üstümü örterdin.
Nasılda bilirdin üşüdüğümü...
Sensiz bayramlarda yok artık bana.
Bir arefeler kaldı bolca okumalara.
toprak da sen gibi kokuyor buram buram..
seni çok seviyorum toprak anam...
ben seni hiç unutmadım unutamadım, sen de yavrunu unutma.
Ne yazdıysam sana satır satır hece hece okuyorum biliyor musun.
Beni duyuyorsun nasıl olsa.
sen bilmezdin okumayı yazmayı, bilmezdin hiç yalanı dolanı.
ellleri kınalı, pamuk yürekli canım anam dualarımla selamlarken hatıranı
Rabbim merhametiyle cennetine nail eylesin seni.
AMİN
2013