12 Eylülden sonra ülkücülerin MAFYA'ya bulaştırılması;
Halim Küçükali
12 Eylülden sonra ülkücülerin MAFYA'ya bulaştırılması;Devletin (!) Türk milliyetçiliğini İTİBARSIZLAŞTIRMA projediydi..
Bu projenin müellifleri de ,
Mehmet AĞAR, Ünal ERKAN, Korkut Eken'di.
Sivil ülkücülerin zamanın büyük bir kısmı oluşturulan bu çetelerle mücadele ile geçti..
Bu işe karşı çıkanlar tehtid edildi, kurşunlandı..
Biz itiraz ederken,siz anlamazsınız devlet işi dediler..
Sonra gördük ki Türk milliyetçiliğinin siyasi organizasyonları çöktü,Bu işe öncülük edenler,işin içinde olanlar zirve yaptı,dolar milyarderi oldular.
Ne Alaattin Çakıcı ,ne de Sedat Peker ülkücü değildir,hepsi devletin adamlarıdır..
Şimdi herşey gün yüzüne çıkıyor..
Biz biliyorduk gerçekleri şimdi vatandaşta öğreniyor.
.
Cebinize mi çalışıyorsunuz ,millete mi göreceğiz..?
(Not; Bugün Uygur Türklerini mafyaya bulaştırarak aynı İTİBARSIZLAŞTIRMAYI ÇİN Devleti yapıyor.Bu bir taktiktir.)