İŞİNİ BİLMEYEN KASAP..!

Sosyal medya sicakyuva@gmail.com

İŞİNİ BİLMEYEN KASAP..!
Elinde kalır masat misali..?
Dün (Pazar ) iktidarın dövize karşı yaptığı yanlış hamle üzerine yazdığım yoruma ilave edeyim..?
Efendim, elimizde döviz kalmadı, vatandaşın elindeki dövizi bozdurmaya yönelik iyi niyetli bir hamledir bu derseniz..?
Kimse size, inanmaz..?
Vatandaşın elindeki dövize ihtiyacınızı böyle ürküterek korkutarak alamazsınız..?
İktidar olarak, iş adamlarına sanayicilere dönük yaptığınız bu atılımda TÜSİAD değil, MÜSİAD üyeleri ve ANADOLU kaplanı dediğiniz kesim, zarar görecek..?
Çünkü Anadolu'da yıllardır yaptığı birikimi, güvenli liman diye dövize yatıran KOBİ dediğimiz, orta ve küçük tüccar ve sanayici döviz'e yatırdı..?
En masum gerekçeleri, ithalata bağlı ihracaatlarında, girdi ürünlerinin fiyat artışlarından, korunma amaçlıdır..?
İktidar hiç iyi bir şey, yapmadı..?
Ayın son haftası, işçi maaş ve giderlerini, daha evvel aldığı kredi ile kapatma programı yapan işletmelerin çığlığını, duyar gibiyim..!
20 Aralık 2021 gecesi ve ertesi gibi, belki döviz kuru biraz düşecek ama..?
Ya sonra..?
Allah sonumuzu, hayır eylesin..?
Bunlar cahil, ekonomi gerçeklerinden, haberleri yok..!
Bırakın ülkenin, yakasını..??? 

TC Hayrullah Ertem