Meral Akşener'e verilecek en güzel nasihat, Dileriz tutar
Ben Meral hanımın yerinde olsam bugün siyaseti bırakırdım..
İYİ parti kuruldu,ilk yola çıkanlardan birçok arkadaşımız bir şekilde uzaklaştırıldı..
Yok kendi istemedi denildi.
Yoruldu, umduğunu bulamadı denildi..
Bayrak değişimi denildi..
Birçok mazeret üretildi.
Şimdi ZAFER PARTİSİ kuruldu, kurucuları arasında İYİ partinin kuruluşuna büyük emek sarf etmiş insanlar var..
Meral hanımın Abla kardeş gibi olduğu insanlar var..
Evladı gibi gördüğü insanlar var...
Çok yakın akrabası var..
Bu insanlar yorgun olsaydı...
Siyaseti bırakmış olsalardı başka bir partinin kuruluşunda yer almazlardı..
En yakınındaki insanlar senden uzaklaşıp başka parti kuruyorlarsa,
Oturup düşünmeli..
İyi niyetli ise bir çözüm bulmalı ..
Bulamıyorsa ;
Ben bu işi beceremiyorum deyip siyaseti bırakmalı.
Veya....
Ne yapıyım bana verilen görev bu demeli.