Seni es geçemem, minik serçe..?

Sosyal medya sicakyuva@gmail.com

70'li yılların sonuna doğru, tanıdım seni..?
Gazinolarda defalarca, canlı canl izlemiştim..?
Geri dön şarkını da, Sen ağlamayı da çok sevmiştim..?
Hele Firuzedeki Üzüm buğusu, bir başka gelirdi bana..?
Yetmez ama evet diyerek bu iktidara destek verdiğinde, içim burkulmuştu..?
2010 referandumuna "hayır" diyenlere ; "İki cihanda lekelisiniz" dediğinde, benim içimdeki sana ait renkleri sildim..?
Yıllardır olduğum ortamlarda şarkıların çalarken itirazım olmadı ama, samimiyetle dinlemedim, tek başıma şarkı dinlerken, son tercihim bile olmadın..?
Ama şimdi sana yapılan haksızlığı duyunca üzüldüm, tam sana destek vermeyi düşünürken..?
Cumhurbaşkanının müthiş u dönüşüyle, "dilini koparma işinden" vaz geçtiğini duyunca, son yazdığın "Avcı" şiirinle onu hizaya getirdiğini sandım, yeniden seninle gurur duymaya başlarken..?
Dilinin koparılmaması için, cumhurbaşkanına bir kaç aracı göndermiş,"ben sizi her zaman destekledim, destekliyorum diyerek," af dilemişsin..?
Onun için affedilmişsin, yazıklar olsun sana..?
Artık benim için Serçe değil, leş Kargası, hatta Kuzgunsun..!!!

TC Hayrullah Ertem