Yaşlanmışlık Belirtileri
UNESCO'nun “Yaşlılık” tanımı: - Bir insan konfor alanının dışına çıkamıyorsa - Yeni şeyler öğrenmiyor, şaşırmıyor ve çok şeyi bildiğini düşünüyorsa - Merak etmiyor, keşfetmiyorsa - Geçmişte, anılarında yaşıyor ve sürekli eskiyi tekrar ediyorsa, yaşlıdır…
Bende diyorum ki; 70'ini geçmiş bir kişi oturduğu yerde akil adam pozlarına soyunmuş ise, Yalan/Yanlış durumlara müdahale etmiyor ise, Belgesiz bilgisiz deneyim paylaşıyor ise Artık düşünme melekesini kaybetmiş yaşlılık ağır basmaya başlamış demektir