Ben Normal değilim, normali neyse
Allah kulları çift yaratmış, Bense hep yalınız
Dedimya ben normal değilim diye
Komşu, Arkadaş, Akraba benden öte
Yalnızlık güzel değil derler çoğunuz ama
Nasıl paylaşırsınız şu üç beş nefes hayatı
Çokmu bencilim dersiniz, Herşeyde ben
Sevenler, Sevilenler bir kaç adım ötede
Çoktan karar vermişim zamanı paylaşmam
Tamamı bana ait olmalı düşüncelerim
Herkesin derdini taşıyabilirim şikayet etmeden
Kimseye tırnağımı taşıtmam Minnet etmeden
Aslında Dünyada değilim, Cesedim burada
Ruhumu dinliyor kimseyi duymuyorum
Anlamakta istemiyorum bitmeyen mazeretleri
Hiçbir şikayetim-isteğim yok insanlardan.
Geldiğim gibi sessizce sıyrılmalıyım tek başıma
Hayattan, hayallerden, umutlardan tek gerçekliğe
Varmalıyım herkesten önce mutlaka önce
Mukadder ebedi hayatın muhteşem güzelliğine
20.04.2020 23:23 Saçmaladım işte...
Artık şiirlerde kafiye aramıyorum
yaşadığım gibi paldır küldür, bazen de sessizce erir gibi, gönlümden geçtiği gibi, sadece beim istediğim gibi, işte
