Daha önce Cezaevinde ve çıktıktan sonra Peygamberimizi dört defa rüyamda görmüştüm, 15-20 yıldır Rüyalarıma girmiyordu. Elhamdulillah bu gece Sabaha karşı rüyamda tekrar Resulullah'ı gördüm..
Bismillahirrahmanirrahiym
Bu gün 16 Ağustos 2017, Rüyamı Anlatıyorum.
Havaalanındayım, Hacılar/Umreciler kuyruğa girmiş uçağa biniyorlar, bende bir şekilde görevlilerin olmadığı bir yerden uçağa binerek Mekke’ye geldim, Gazeteci çantam yanımda ve içinde fotoğraf-video makinelerim var.
Bir binaya giriyorum içerisi camiye benziyor ama cami değil, Bir otel salonu olabilir, Kişilere ayrılmış köşeler var (Sünnet çocuklarının yatağı gibi süslenmiş, salonun yüksekliği 8-10 metre, her köşede bir yatak/koltuk çok modern ve altın kaplama dekorlarla süslenmiş, süslemeler tavana kadar çıkıyor, Bir kişinin bu debdebesini gazeteci mantığı ile resimliyorum, Türkiye ye dönünce önemli bir haber yapacağım, Bu ne israf, bu ne lüks aklım almıyor)
Adamın saltanatını resimlerken hiçte hoş bakmıyorlar bana fakat müdahale de edemiyorlar..
Buradan ayrılıp eski bir camiye giriyorum, cami eski ama o denli restore edilmiş ki sanki yeni inşa edilmiş, vakit namazımı kılmaya niyetliyim. Çevre kalabalık değil, Namaz vakti değil..
Buradan Türkiye ye canlı yayın yapmak istiyorum, Şimdi nasıl gittin diyecekler, Neler soracaklar diye düşünüyorum.
Camiden çıkıyorum, 1-2 katlı bahçeli beyaz evlerin olduğu bir sokaktayım, Resulullah’a sav. Rastlıyorum, beraberce sohbet ederek yürüyoruz ( Resulullah’ı sav. Hayatımda 4 defa rüyamda görmüştüm, (15-20 Yıldır göremiyordum) Hepsi 14 asır evvelki görünümdeydi, Şimdi gördüğüm o eski Mekke değil, 2017 Mekke’si, Resulullah sav daha genç, Beyaz güncel Araplar gibi giyinmiş)
Bu ara Resulullah sav.– Çoktandır görüşmedim Gel benim Müslüman Cin’imi sana göstereyim diyor, Sokağın sol kaldırımında yürürken bir binanın önünde duruyoruz ( Kaldırımdan itibaren binanın temel duvarında yarım metre genişlikte 3-4 metre derinlikte çukur var, Cin burada diyor Resulullah sav. Bir Cinle karşılaşmaktan korkuyorum, Kuranı kerim okumaya başlıyorum, Fakat müthiş bir sesim var, muhteşem bir kıraatim var, Nasıl böyle okuyabiliyorum diye hayretlerdeyim.
Bu dar havalandırma gibi çukura bakarken çukurun dibine siyah bir tekerlek yuvarlandı (Cin Buymuş) Yüksek sesle Kuranı kerim okumaya devam ederken ayaklarım yerden kesiliyor, ağır çekimde bu dar aralığa düşüyorum, Bir tüy gibi ağır ağır zemine doğru iniyorum, Buradan bir karanlık koridor açılıyor önüme, Gene uçarak bu karanlıkta gidiyorum, Çok heyecanlıyım, çok korkuyorum, Ayrıca bir sevincimde var Allah cc. ile karşılaşmaya gidiyorum.
Burası kabirmiş, Sevinç ve telaş Kuranı kerim okuya okuya giderken Günahlarımın hesabını nasıl vereceğim diye endişe ederken Rabbim af edicidir, İnşaallah beni, af edecektir diye umuyor, seviniyorum.
Ve Uyandım, Rüyamı telefonuma ses kaydı yaparken Sabah güneşinin doğmasına 30 dakika var alarmı çaldı telefonumda, namazımı kılarak güne başladık elhamdülillah.
Hayırlara vesile olur inşaallah.
