Sosyal medya

Sosyal medya

SOSYAL MEDYADAN
sicakyuva@gmail.com

Hayat her zaman gül pembe değil ki!

06 Haziran 2022 - 12:44

HAK EDİLMİŞ SİTEMLER !!!!
Öncelikle ilk sitemi kendime yapacağım, niye? Diye sorarsanız insan olmaya çalıştıkça meğer hayvan ki onları da tenzih ederim bir garip mahlûk olmuşum.
Yıllarca hiç ayırt etmeden tüm dost ve akrabalarımı ve hatta yabancı olanları bile hep arayan soran kişi oldum zira insanlık sıfatıydı hatır sormak aramak vs , ama bir kez ihmalinde en kötü hayırsız vs olacağım aklıma gelmemişti !!!

Ben 2015 te Hatay’ın Arsuz ilçesine yerleştiğimde sıfırı tüketmiş sonuç olarak ölmeye ve burada kimsesizler mezarlığına göm0lmeye gelmiştim , ama bu isteğim benim gizli hastalığımla orantılı değildi, hatta buraya geldiğimin ertesi yılında öğrendim KANSER!!!!

Herkesin iliklerine kadar titrediği ölümcül hastalık oysa ben hiç şaşırmadım, öyle garip ve manasız dertlerle dolu bir hayat yaşadım ki bana bu acıları yaşatanlara inat ÇOK ŞÜKÜR diyebileceğim bir hayata başlamış oldum hastalığımı kimseyle paylaşmadım aksine bir keyf dolu bir yaşam belirledim.

Hayatımdaki tüm olumsuzlukları attım , moral full dedim , doktorum ne dedi ise yaptım , sigara bitti hayatımda uzun uykulu dinlenmeler ve ilaçlar terapiler ışın tedavileri vs vs , İYİ huylu haberi geldi patolojiden , işimiz artık önce Allaha ( şifa ondandır ) sonra doktoruma ve tabiiki ben ve meşhur irademe kaldı , tanıdığım hiç kimseden tek kuruş maddi destek almadım biri hariç O !!!
KENDİNİ İYİ BİLİYOR...

Allah ondan razı olsun her daim yanımdaydı , O bile film bitene kadar finali bilmiyordu sanki dahiliyeye gider gibi hastaneye giriyor ricam üzerine DOKTORUMLA onkolojiye geçip kemoterapinin eş değerinde ışın tedavisine giriyordum çok yorucu 6 yıl bittiğinde Doktorum ŞULE hanım ışıl ışıl gözlerle bu iş tamam dediğinde artık ben hastalığımı öğrenmelerinde mahsur görmediğimden sevenlerimle paylaştım ama SİTEMSİZ ama KIRMADAN ama DÖKMEDEN

Ölümden asıl ben döndüm hem de siz hiç hissetmediniz hatta beraber düğünlere nişanlara nikahlara hastanelere gittik kendimi hep gizledim ÜZÜLMEYİN DİYE !!!!

HAK EDİLMİŞ SİTEMLER !!!!
Öncelikle ilk sitemi kendime yapacağım, niye? Diye sorarsanız insan olmaya çalıştıkça meğer hayvan ki onları da tenzih ederim bir garip mahlûk olmuşum.
Yıllarca hiç ayırt etmeden tüm dost ve akrabalarımı ve hatta yabancı olanları bile hep arayan soran kişi oldum zira insanlık sıfatıydı hatır sormak aramak vs , ama bir kez ihmalinde en kötü hayırsız vs olacağım aklıma gelmemişti !!!

Ben 2015 te Hatay’ın Arsuz ilçesine yerleştiğimde sıfırı tüketmiş sonuç olarak ölmeye ve burada kimsesizler mezarlığına göm0lmeye gelmiştim , ama bu isteğim benim gizli hastalığımla orantılı değildi, hatta buraya geldiğimin ertesi yılında öğrendim KANSER!!!!

Herkesin iliklerine kadar titrediği ölümcül hastalık oysa ben hiç şaşırmadım, öyle garip ve manasız dertlerle dolu bir hayat yaşadım ki bana bu acıları yaşatanlara inat ÇOK ŞÜKÜR diyebileceğim bir hayata başlamış oldum hastalığımı kimseyle paylaşmadım aksine bir keyf dolu bir yaşam belirledim.

Hayatımdaki tüm olumsuzlukları attım , moral full dedim , doktorum ne dedi ise yaptım , sigara bitti hayatımda uzun uykulu dinlenmeler ve ilaçlar terapiler ışın tedavileri vs vs , İYİ huylu haberi geldi patolojiden , işimiz artık önce Allaha ( şifa ondandır ) sonra doktoruma ve tabiiki ben ve meşhur irademe kaldı , tanıdığım hiç kimseden tek kuruş maddi destek almadım biri hariç O !!!
KENDİNİ İYİ BİLİYOR...

Allah ondan razı olsun her daim yanımdaydı , O bile film bitene kadar finali bilmiyordu sanki dahiliyeye gider gibi hastaneye giriyor ricam üzerine DOKTORUMLA onkolojiye geçip kemoterapinin eş değerinde ışın tedavisine giriyordum çok yorucu 6 yıl bittiğinde Doktorum ŞULE hanım ışıl ışıl gözlerle bu iş tamam dediğinde artık ben hastalığımı öğrenmelerinde mahsur görmediğimden sevenlerimle paylaştım ama SİTEMSİZ ama KIRMADAN ama DÖKMEDEN

Ölümden asıl ben döndüm hem de siz hiç hissetmediniz hatta beraber düğünlere nişanlara nikahlara hastanelere gittik kendimi hep gizledim ÜZÜLMEYİN DİYE !!!!

TC Ahmet Cemal Beştaş

YORUMLAR

  • 0 Yorum