AH ŞU JAPONLAR'IN YAPTIĞINA BAK ![]()
Kocaeli'deki fabrikasını kapatan Honda, işten çıkarılan 1200 çalışanına kıdem tazminatının yanı sıra, 8 maaş tutarında ihbar tazminatı verdi.
• Tüm çalışanlara veda münasebetiyle birer Cumhuriyet altını hediye edildi.
• Rapor, devamsızlık gibi durumları bulunmayan bütün personele ayrıca 1'er maaş performans primi verildi ![]()
![]()
Allah daha çok versin size inşaallah
("Gavur dediğimiz JAPONLAR'IN vermiş olduğu bu hakları Firma sahibi müsliman olmuş olsa idi ; verirmiydi
aceba..!


YORUMLAR