Türk milliyetçiliği misyonunu taşıdığını söyleyen MHP'nin, bu misyonu taşıyamadığını,
Yapabileceğimiz çok şey olduğu halde müsaade edilmediğini iddia eden Türk milliyetçilerinin sayesinde olmuş, daha sonra diğer partilerdeki durumdan memnun olmayanların katılımı ile büyümüştü..
Kuruluşta Türk milletinin bir milli Uyanış,milli bütünleşme hareketiydi.
Bu çizgiden Ürken gayri milli güçler iyi partiye daha kuruluş aşamasında el koydular..
Bunu ilk farkeden ve şahidi olanlardan biride benim..
Daha ilk günlerde bir çok arkadaşlarımızla bunu masaya yatırdık.Kimi inandı,kimi inanmak istemedi..
Ben bu konuyu sık sık sosyal medyada yazdım.
Daha kimseler yokken birlikte omuz omuza mücadele ettiğimiz arkadaşlarımız bizimle kavga etti.
Ama bir çoğu bizden önce iyi Parti'yi terk etti..
Arkadaşlarla daha fazla kötü olmamak için bir çoğunuda arkadaşlıktan çıkardım..
Bu tartıştığımız, dürüstlüğüne ve Samimiyetine inandığım bir arkadaş İHRAÇ İSTEMİ ile il disiplin kuruluna verilmiş..
Üzüldüm...!
Keşke haklı çıkmasaydık..
Bu parti içi bir çekişme filan değil.
Milliyetçileri siyasetten uzaklaştırarak sistemin çocuklarına alan açma oprasyonu..
Yoksa küresel emperyalizm Türkiye'de başarılı olamaz..


YORUMLAR