Sosyal medya

Sosyal medya

SOSYAL MEDYADAN
sicakyuva@gmail.com

YÜCE ALLAH'IN DİLEMESİDİR Kİ KIYAMETE KADAR ANADOLU'DAYIZ!

31 Ağustos 2022 - 09:06

TC Orhan Kiliçoğlu

YÜCE ALLAH'IN DİLEMESİDİR Kİ KIYAMETE KADAR ANADOLU'DAYIZ!
30 Ağustos Büyük Zaferi, kıyamete kadar bu mübarek topraklarda yaşayacağımızın soysuza, sopsuza ve bilumum döneğe ilânıdır.
Ne kadar uğraşsalar da, şimdilik hangi müstahkem mevkileri ve hangi önemli sahaları ellerine geçirseler de, Türk'ün, Anadolu'da kıyamete kadar hükümran olarak yaşayacağı gerçeğini hiçbir güç değişmeyecektir. Çünkü Allah Anadoluyu Türk için yaratmış, Türk'e tapulamıştır.

Anadolu'nun Türk'e kesilen bu ilâhi tapusunu bozmak hangi soysuzun haddine?
Bu ilâhi tapuyu, bundan önceki yıllarda bozmaya çalışan soysuzlar Türk'ün acı sillesiyle nasıl perişan olup derslerini almışlarsa, bundan sonra denemeye kalkışan zibidilerin de akıbetleri aynı olacaktır.
ECNEBİLER BİLE SİZLERDEN DÜRÜSTLER!
Avusturya Devlet Onur Nişanı Sahibi Prof. Doktor Erich Feigel, İstanbul Teknik Üniversitesi Konferans Salonunda Nisan 2005 de der ki;
‘’Bu topraklar size ait. Siz Türkler Anadolu’ya Malazgirt Zaferiyle yerleşmediniz. Anadolu’da Türk varlığını 1071 Malazgirt ile başlatmak tarihin kabul edemeyeceği büyük bir yanlışlıktır, Türkü inkârdır. Çatalhöyük’teki arkeolojik bulgular, sizlerin 10.000 yıldan uzun bir süredir Anadolu’da bulunduğunuzu kanıtlamaktadır’’
İçimizde bulunup bizden birisiymiş gibi gözükerek devlet kadrolarını, siyâsi sahaları ellerine geçirenler inkâr etseler de Anadolu Türk’ün 10. 000 yıllık yurdudur.
30 Ağustos Büyük Zaferi ise bir 10 000 yıl daha bu mübarek topraklarda yaşayacağımızın soysuza, sopsuza ve bilumum döneğe ilânıdır.
BAYRAMLARIMIZ VE İÇİMİZDEKİ ENİKLER!
Türk milletince mübarek bir gün olan 9 Eylül 1922 nin, İzmir'den denize döktüğümüz müstevlilerin geride kalıp kendilerini gizleyerek zaman içinde sinsice müstahkem mevkilerimize kadar yükselebilen enikleri tarafından ''UĞURSUZ GÜN'' olarak kabul edilmesi, kutlanılmaması ve inkârı gayet normaldir.
Empati yapacak olursak;
Bir Türk olarak hangimiz 15 Mayıs 1919 İzmir'in Y-unanlılar tarafından işgâlini zafer olarak kutlayabiliriz ki?
Bu yüzden;
30 Ağustos Zaferini ve 9 Eylül 1922 tarihini içine sindiremeyenleri, dahası İstiklâl Savaşını ve onun büyük Kumandanı Atatürk'ü yok sayanları kınamamak gerek!
Kalbinde başka bir dinin inancı yaşayan,
Damarlarında başka bir milletin kanı dolaşan,
Ve dahası dedelerinden devraldıkları Türk düşmanlığı ateşi ile yanıp kavrulan nankörlerden, 19 Mayıs 1919- 23 Nisan 1920- 30 Ağustos 1922- 9 Eylül 1922- 29 Ekim 1923 gibi Türk milletinin mübarek ve milli bayram günlerini kutlamalarını beklemek, onlara karşı yapılmış bir haksızlıktır, beyhude bir bekleyiştir.
Yine bu nankörlerden, hutbelerde Sultan Alparslan'ın, Atatürk'ün isminin anılarak, ruhlarına dualar gönderilmesini istemek de boşunadır.
30 Ağustos 2022
ORHAN KILIÇOĞLU

YORUMLAR

  • 0 Yorum