Sosyal medya

Sosyal medya

SOSYAL MEDYADAN
sicakyuva@gmail.com

Amerika Birleşik Devletleri Hala Bir İngiliz Kolonisi

23 Ağustos 2021 - 03:15

Yayınlandı: 9 Şubat 2021
Amerika Birleşik Devletleri Hala Bir İngiliz Kolonisi

“ Amerika Birleşik Devletleri Hala Bir İngiliz Kolonisi ” üzerine  düşünceler


serseri Willie
10 Şubat 2021, 16:55
İngiltere'nin hem Birinci Dünya Savaşı'nda hem de İkinci Dünya Savaşı'nda kıçının üstüne çöktüğünde, oraya gidip İngiliz kralını kurtarmak için hayatlarını feda edenlerin Amerikan askerleri olması bir tesadüf mü? Savaş hepimizin gerçek babası ve kralıdır ve bu gerçekliğin dışındaki her şey saf Yahudi psikopatlarıdır.


Ariste Arvanititler
11 Şubat 2021, saat 8:49
Dünya milletleri, SAHİBİNDEN olduklarının ve hiç özgür olmadıklarının, hiçbir zaman da olmadıklarının farkına varıyorlar. Her şeyin arkasında, İngiltere kraliçesini en üstte ve ABD Ordusu ile Vatikan'ı bir arada tutan bir kabal var. Üçü de yıkılmalı ve tüm bu varlıklar, eski geleneklere, Tanrı'ya (Baba, Oğul ve Kutsal Ruh), kültüre, eğitime ve tüm varlıklar için uygun yaşam standartlarına vurgu yapan yeni bir dünyayı yeniden yapılandırmak için kullanılmalıdır. gezegende. Artık insan kan banyosu yok.


Henry Shivley
11 Şubat 2021, saat 10:21
Hayır, Tanrı'ya dayanmıyor, bu bir teokrasi ve Haklar Bildirgemizin 1. Maddesinin ihlali olur.
Bireysel hürriyet ve hürriyet üzerine kurulacaktır ve bu da teolojiye inanıp inanmama hürriyetidir.
Diğer her şey ile aynı fikirdeyim.


Ariste Arvanititler
11 Şubat 2021, 22:38
Özgürlük ve Özgürlük, herhangi bir Anayasanın 1. Değişikliği'nden çok önce insanlığa verildi. 
Biz bu haklarla, “özgür irade” hakkıyla yaratıldık. İnsanlık hakkını bir kağıt parçasından almaz. İnsanoğlunun açgözlülük temelinde yaptığı seçimler ve diğer erkeklere hükmetme, şiddete dayalı öldürme ve ulusları kaynaklarını yağmalamak için soykırım - bu bizim seçimimizdir ve kağıt üzerinde yazılı hiçbir Anayasa veya yasa gerekli düzeltmeleri başarıyla uygulayamaz. Baştan yaratılan RUH ve doğa kanunlarını alır. Bu olasılığı göz önünde bulundurun.


Henry Shivley
12 Şubat 2021, 5:51 am
Sen kiminle konuştuğunu sanıyorsun?
Her şeyden önce, bunlar sadece anayasa değişiklikleri değildir.
Haklar Bildirgesi, anayasaya eklenmeden önce yazılmış ve kanunlaştırılmıştır.
Haklar Bildirgesi'nin onaylanmasının ve uygulanmasının içeriği, yapısı ve amacı hakkında sizin bilemeyeceğiniz kadar çok şey unuttum. O yazılı kanunu hayata geçirdim.
Kemiklerim kırıldı, kanım döküldü ve belgelenmiş bir siyasi mahkum olarak hapis yattım.
Belli ki bu siteyi okumamışsınız veya asla böyle aptalca bir yorum yapmaya kalkışmazsınız.
Şimdi bana, benden başka bir Tanrı'nın olmayacağını mı söylüyorsun, yoksa Kongre'nin bir dinin kurulmasına ilişkin herhangi bir yasa yapmaması mı ya da onun özgürce uygulanmasını yasaklamaması mı? Ve bana ruhtan ya da özgür iradeden bahsetme çünkü lanet olası hayatım boyunca özgür bir adamım ve umarım küfürüm seni rahatsız eder.
Bolşevizm, Marksizm ve kurumsal komünizmle savaşacağım kadar kesin bir teokrasi ile savaşacağım.

Aklımı yönlendirmeye çalışma yetkin yok. Senin kendi inancına sahip olma hakkın var ve ben bu hak için ölürüm ama senin inandığın şeye inanmama hakkım da var ve eğer bunu bana dayatmaya çalışırsan, o güce zorla ve şiddetle karşılık verme hakkım var. Tanrı tarafından, yapacağım.
F-king turta deliğini tekrar açmadan önce, bu siteyi okumanı tavsiye ederim, böylece kiminle konuştuğunu bilirsin ya da f-king kıçını, kendilerini zorlayabileceklerini sanan hainlerin geri kalanıyla birlikte bilgi fahişelerine geri ver. İncil'in benim haklarımı ihlal eden bir yasa olarak kişisel yorumları, ki bunu yapamazsınız, çünkü benim kendi irademe sahibim ve onu destekleyeceğim.
Seçimlerim açgözlülükle yapılmadı ve ben insanlık değilim, ben Amerika Birleşik Devletleri'nin bağımsız bir özgür ve egemen vatandaşıyım ve hiçbir anne bana hangi yolda yürüyeceğimi söylemez, anladın mı?



tekrar ND'de Mary
12 Şubat 2021, 6:20 am
'Hürriyet ve Hürriyet' verilmemiştir, her bireyde doğuştan vardır. Bu devredilemez hakları ihlal edenleri sorumlu tutmak için yazılı bir yasaya (Haklar Bildirgesi) sahip olmalıyız. Bahsettiğiniz o 'kağıt parçası', kan dökülerek uğrunda savaşıldı ve halk tarafından Kanun haline getirildi. Bu devredilemez hakları ihlal edecek olanlara bildirimde bulunur.



Henry Shivley
12 Şubat 2021, 7:47 am
Haklısın. Özgürlüğümüz bir silahın namlusunda kazanıldı ve devredilemez yasamızı yazıp onaylamamızın nedeni, bu mutlak yasanın örf ve adet mahkemelerinde uygulanmasına ilişkin beyannamelerimiz için belgelerimizde alıntı yapabilmemizdir. Ve o mahkemeler ortadan kalktığına göre, atalarımız gibi o kanunu 2. maddesiyle uygulamak da bize düştü.
Yemin ederim, insanlar bu basit belgeyi yapmak için her şeyi deneyecekler, amaçlananlar dışında, tüm farklılıkları bir kenara koymayı zorlaştırmak ve onu uygulayana kadar, hakkımız bile olmayan kurumsal öznelerden başka bir şey olmadığımızı anlamak. kendimiz için düşünün.
Özellikle lanet olası bir Cuma günü sabah ilk iş sinirlenmek gibisi yok. Yasayı uygulamak için bireyler olarak bir araya gelmek kadar basit bir şey, bence burada bir elektron mikroskobuna ihtiyacımız var, çünkü üçüncü sınıf öğrencilerinin anlaması için yazılmış basit belge, kendi özel ilgi alanlarına sahip insanlar için çok karmaşık. Ya da belki de onlara, yasalarımızı ihlal etmenin cezasının ne olduğunu ve bu cezayla karşı karşıya kalacaklarını, çünkü bu mutlak onaylanan yasanın aslında yazıldığı gibi uygulanacağını bilmelerini sağlamalıyız.
Günaydın, Mary. ????


Katie
12 Şubat 2021, 9:04 am
Sizi mülkünüzden ayırmak için davetsiz olarak evinize girecek bir kişiye karşı zorlama yönteminiz, gereken düzeltmeleri dayatmaktır.
Şimdi bunu hükümet olması gerekenlere uygulayın. haklarınızı ve mülkünüzü güvence altına almak için işe alınanlar. Fark yok.


galen
11 Şubat 2021, 10:53 am
Re: “… İngiltere kraliçesini en tepede ve ABD Ordusu ile Vatikan'ı bir arada tutan bir entrika.”

Bunların üzerinde bir kademe var; Tel Aviv'de yerleşik ve her yere kök salmış.


Ariste Arvanititler
11 Şubat 2021, 22:32
Evet, gerçekten de birçok ülke bu bağlantıyı yapmayı bile yasaklayan yasalar çıkardı.

SOSYAL MEDYA BU PAYLAŞIMIMI YAYINLAMADI, ENGELLEDİ

Bu yazı 632 defa okunmuştur.