Bütün komünist rejimlerde olduğu gibi Romanyada da ısınma sistemi şehrin bütünüyle koordine edilmiş merkezi sistemdi.Dolaysıyla merkezden açılıp kapatılıyordu..
Yasa gereği de +10 Derecenin altına düşünce açılması gerekiyordu..
Mali krize giren fakat herşeyi güllük gülistanlık gösteren Çavuşesku kaloriferi yaktırmamak için hava sıcaklığını hep 10 Derecenin üstünde açıklatıyordu..
Tabi bütün basın yayın kuruluşları devletin olduğu için kimse gerçeği söyleyemiyordu ama ne kadar gizleseler de soğuğu iliklerinde kadar hisseden halk gerçeği biliyordu..
Şimdi Türkiye'de de durum aynı..
Enflasyon düşük açıklanıyor ama markete giden vatandaş bunun yalan olduğunu görüyor..
İşsizlik düşük gösteriliyor ama hemen hemen her evde işsiz gencin olması halkı inandıramıyor.
Bu böyle devam etmez,sosyolojik olarak ta devam edemez.
Tarih bunu ispatlamıştır..
Bu millet yıllardır bitkisel hayatta YAŞAMAYA çalışmaktadır.
Bu Türk milletine işkencedir..
Her geçen gün milletimiz için zarardır.
Türk milleti biran önce bu düzenden kurtulmalıdır..
Halim Küçükali


YORUMLAR