Atalarımızın bir deyimi vardır "Sabır Taşı" diye başlayan ve biten sözlerdir bunlar.
Haksızlık Hukuksuzluk arşı aşar ve tedbir alınması bazen çok kanlı olabilir. Olayı o boyuta götürmeden tedbir almaları için aşağıdaki uyarı gibi bizimde tBMM'inin bahçesine, giriş kapısı önüne böyle bir taş koymamız gerekiyor sanıyorum...
SİVİL İTAATSİZLİK;
2 sene önce İzlandanın Başkenti Reykjavik te tam Parlemento binasının karşısında Ispanyol sanatçı Santiago Sierra nın eseri ”Siyah Koni” isimli kayanın fotoğrafını çekmiştim.
Üzerinde ;
EĞER HÜKÜMET HALKIN HAKLARINI IHLAL EDERSE BAŞKALDIRMAK HALK VE HALKIN HER BİLEŞENİNİN EN KUTSAL GÖREVİ VE ZORUNLULUĞUDUR..
yazıyor..
Fransız İhtilalinin İnsan Hakları Bildirgesinin meşhur 35 . maddesi..
Şİmdi meclisin biraz ilerisine taşınmış ama milletvekilleri hergün kayanın önünden geçerken bu yazıyı okuyorlar..
Bizde de işe yarar mı acaba?
Ne dersiniz?
Ne koysak ki meclisin önüne?
