Mustafa Küçükkural

Mustafa Küçükkural

YAZI YORUM
kucukkural@gmail.com

"AK PARTİ yöneticileri BİZİM kıymetimizi biliyorlar mı?

22 Ağustos 2022 - 22:58

"Aman AK PARTİ'nin kıymetini bilin!." anlamına gelen binlerce köşe yazısı, yüzbinlerce sosyal medya paylaşımı yapılıyor.
Peki, bu yazıları yazan, paylaşımları yapan arkadaşlara bir soru:
"AK PARTİ yöneticileri BİZİM kıymetimizi biliyorlar mı?
El cevap HAYIR asla bilmediler ve dahi bilmeyecekler..
Hani bir laf vardır ya;
" Kendini fasülye gibi nimetten saymak. "
Bunlar yıllardır kendilerini fasülye gibi nimetten saydılar ve dahi sayıyorlar.
1994'te yokluk zamanlarında Istanbul ve Ankara başta olmak üzere hemen hemen bütün Türkiye'nin yerel yönetimlerini Tayyip Erdoğan başta olmak üzere bunlara teslim etmedik mi? Ettik...
Ne oldu? Istanbul yaşanmaz hale geldi. Nüfus 25 milyon. Heryer beton denizi, tek kărlı güruh mütahitler.. 
2002'de 363 milletvekili ile Türkiye'yi Tayyip Erdoğan ve ekibine teslim etmedik mi?
Al sana Eğitim, alsana Kültür, al sana Ahlak, al sana ekonomi, al sana Adalet...
Belediyeler akraba zinciri, israf dibine kadar, adam kayırma en üst seviyesinde, işler kartel olmuş akrabalara verildi , şehirler gökdelen AVM dolu köylere döndü..
Bendenizden bile "Siyaseti fonlama payı" diye birşey istediler.. 
Ama diğer taraf çok kötüydü.
Tamam işte onlar berbat oldukları için 1994 ve 2002 seçimlerinde halk bunlara teveccüh etti..
Sonuç ortada. Eh bir iki iyi şey tabi ki de sayarız.
Kimse kusura bakmasınn
Tayyip Erdoğan ve eşrafı bu milletin kıymetini hiçbir zaman bilmedi.
Tek dertleri ceplerini doldurmak. Seçimlerde bile ilçe ya da il teşkilatları ileri gelenleri,  ben bu seçimlerde kaç para kazanırım derdine düştü.. 
Eee ne yapalım diğerlerine mi oy verelim? Hayır efendim, CHP ve eşrafı bu devletin sonu olur.
Peki ne yapalım? Bendeniz'e oy verin diyeceğim!. Siz de şöyle diyeceksiniz; "Ama abi senin kazanma şansın yok ki!"
Sanki seçim sandıklarına oyları Tayyip Erdoğan veya Kemal Kılıçdaroğlu atıyor.
YaHu sandıkların içindeki bütün oylar size ait..
Siz kimseye bakmadan oyunuzu atın.. Bakın neler oluyor.. Görelim Mevlam neyler neylerse güzel eyler.
Hak ettiğimizi bulacağız. Üzmeyiniz kendinizi.

Bir tarafta 6+1'li masa hălă aday arıyor, diğer tarafta beyefendi aynı tas aynı hamam!.
Gelin siz kimseyle kavga etmeyin içiniz rahat olsun, verin oyunuzu bendenize huzurla onlara "Ben sizlerin tarafınızda değilim." deyiverin gitsin..

YORUMLAR

  • 0 Yorum